درباره

انتشارات پی نما

انتشارات پی‌نما مفتخر است که با سابقه 3 ساله در بازار نشر ایران، تعداد 160 عنوان کتاب تالیفی و 10 عنوان کتاب ترجمه به کودکان و نوجوانان تقدیم کرده است. این انتشارات با هدف تولید کتاب‌های فاخر و پر محتوا، از تیم حرفه‌ای با کارشناسان زبده در بخش بررسی و تولید خود بهره می‌برد تا با وسواس و غربال‌گری، ما را در حصول به اهداف خود یاری نمایند.
انتشارات به خود می‌بالد که اغلب کارهای تالیفی را به صورت مجموعه به بازار معرفی نموده است و این امر با بهره مندی از تیم قوی تالیف و تصویرگری میسر گردیده است. مجموعـه‌های پر استقبـالی چون ... اگر و مگر، فه فه زرافه، حـالا با چی بازی کنم؟
من فلسفه زندگی و ...
پی‌نما در زمینه احترام به حقوق بین‌الملل نیز بسیار فعال بوده و با خرید کپی رایت از ناشران فرانسوی مقیم لبنان و ناشرین ترکیه نخستین قدم‌ها را برداشته است. تولید کاتالوگ حرفه‌ای و معرفی آن به ناشرین بین المللی از طریق پلتفرم‌های معتبر نمایشگاهی نیز در تثبیت این کار موثر بوده است .
پی نما در حال مذاکره برای فروش کپی رایت کتاب‌های خود در نمایشگاه‌های پیش رو شارجه، فرانکفورت و دهلی است که اخبار آن در ماه‌های آتی منتشر خواهد شد .
همچنین حضور در نمایشگاه‌های بین المللی به منظور ارتباط رو در رو با ناشران خارجی از دیگر دستورالعمل‌های اجرایی انتشارات است که امسال نیز با حضور فیزیکی در نمایشگاه شارجه و حضور مجازی در نمایشگاه‌های شانگهای و فرانکفورت و در اوایل سال آینده میلادی با شرکت در نمایشگاه بولونیا و ابوظبی خواهد بود.

 

Websites in professional use templating systems. Commercial publishing platforms and content management systems ensure that you can show.

Brooklyn Simmons

BARONE LLC